maandag 29 juni 2015

Afscheid van kine-juf Lucie. Geniet van je pensioen!

2 opmerkingen:

  1. hey juf Lucie
    jammer dat je weg ga van je toffe school
    maar je blijf nog een toffe juf van knie en paard rijden dat ik mee geweest ben waar is de tijd dat nog samen veel dingen gedaan ge koken en afruimen en nog veel leuk dingen in de klas bij juf katleen en juf lies en juf nele
    veel groetjes lotte en ik zal je missen en ik hoop dat je geluk en veel dingen ga doen veel weg gaan op reis ee
    lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey juf Lucie
    jammer dat je weg ga van je toffe school
    maar je blijf nog een toffe juf van knie en paard rijden dat ik mee geweest ben waar is de tijd dat nog samen veel dingen gedaan ge koken en afruimen en nog veel leuk dingen in de klas bij juf katleen en juf lies en juf nele
    veel groetjes lotte en ik zal je missen en ik hoop dat je geluk en veel dingen ga doen veel weg gaan op reis ee
    lotte

    BeantwoordenVerwijderen